این صفحه برای آشنایی بیشتر با مهندس مهران وثوق

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

نحوه ی نوشتن روزمه کاری در زمان استخدام

این معرفینامه میتواند بصورت تایپ شده در حداکثر یک یا دو صفحه در قالب اوراق چاپ شده و یا نسخه الکترونیکی در قالب فایلهای doc , pdf از سوی کارجو به کارفرما ارائه گردد. در برخی کشور های اروپایی و آسیایی به رزومه عنوان سی وی CV که مخففی از عبارت Curriculum Vitae است نیز اطلاق می گردد.

کارفرمایان مایلند تا قبل از مصاحبه تلفنی و یا حضوری با متقاضیان، ضمن صرفه جویی در وقت خود کارجویان را از روی تجربیات و توانائیهایشان گروه بندی یا اصطلاحاً غربال کنند. این کار به آنها این امکان را می دهد که با رتبه بندی رزومه های وارده، افراد مورد نیاز خود را که دارای انگیزه و توانایی کافی هستند به مصاحبه دعوت و در نهایت بهترینها را استخدام نمایند. بررسی رزومه متقاضیان ضمن ایجاد صرفه جویی در وقت کارفرمایان در مرحله گزینش باعث می شود تا معیارهای سنجشی آنها بشکل مؤثرتری انجام پذیرفته و از پرداختن به تماسها و مصاحبه های غیر مرتبط با موضوع کار اجتناب گردد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مهران وثوق شیرایه

5 قدم برای راه‌اندازی استارت آپ “start up” خودتان

استارتاپ رشت

راه‌اندازی استارت آپ جدید چیزی بیش از ایده‌ای که همراه با دانش روز، تبدیل به یک نرم‌افزار و یا محصول می‌شود. در حقیقت برای آن‌که بتوان در مسیر خلق یک استارت آپ جدید موفق بوده و همه‌ی جنبه‌ها را در نظر گرفت باید در فکر ثبت اثر، جذب سرمایه، انتخاب مشاور با تجربه، انتخاب نام برند و ثبت دامنه برای وب سایت بود. اما همه‌ی این کارها علاوه بر آن‌که مهم و انجام دادن آن‌ها برای بقای یک استارت آپ لازم است، باید طبق روال مشخص و مرحله‌ به ‌مرحله انجام شود.
آنچه در این مقاله می‌خوانید شرح 10 مرحله مهم از لحظه‌ی ایده پردازی تا تولید یک استارت آپ جدید است و عمل کردن به آن می‌تواند افراد یا شرکت‌ها را برای کسب موفقیت درراه اندازی و البته نگهداری از یک استارت آپ کمک کند.

آموزشگاه کامپیوتر در رشت

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
google-site-verification: google874b8b9de6e88781.html