شرکت‌ ویرا فناوران گیلار با گروهی از متخصصین فناوری اطلاعات و ارتباطات که دارای 15 سال سابقه فعالیت در زمینه های برنامه نویسی، تجارت الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ هستند در سال 1397 فعالیت خود را در حوزه تولید نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری مبتنی بر هوش مصنوعی آغاز نمود و در حال حاضر به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت نرم‌افزارهای هوش مصنوعی و تکنولوژی تشخیص چهره درکشور شناخته می‌شود. مهم‌ترین هدف ویرا فناوران گیلار نهادینه‌ کردن نرم افزار های نوین فن‌آورانه در کسب و کارهای بزرگ، کوچک و متوسط، سازمان ها، دانشگاه ها و مدارس است.

گیلار گروپ

 

 

گیلار به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی شمال کشور

 

گیلار

 

گیلار به عنوان اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی شمال ایران که دارای نماد اعتماد الکترونیک و پروانه کسب از اتاق اصناف ایران می باشد، فعالیت خود را به طور رسمی از سال 1385 آغاز کرده است. فروشگاه گیلار فعالیت خود را ابتدا در زمینه ی خرده فروشی اینترنتی شروع کرد و بعد نسبت به واردات مستقیم اقدام کرد و با قیمت بسیار پایینی که داشت به سرعت محبوب شد.

گیلار کجاست؟

دفتر و انبارهای اصلی فروشگاه اینترنتی گیلار در شهر رشت است ولی مشتریان بازار گیلار از نقاط مختلف ایران بوده و بعضاً نیز مشتریان خارج از ایران نیز داشته است. مشتریانی که یا ایرانیان مقیم خارج بوده و یا از کشورهای همسایه ایران بوده اند. گیلار با تمام وجود همواره تلاش نمود با تمام مشکلات موجود سفارشات مشتریان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال کند.

هدف گیلار:

گیلار امروز یک هدف و دارد و می کوشد تا به این هدف خود برسد: هر چه در بازار هست در گیلار هم باشد. فلسفه ی این هدف گیلار هم به اینجا بر می گردد که با تکیه بر پتاسنیل موجود بازار فیزیکی و هزارا مغازه و فروشگاه و ... که وجود دارند مشتریانی که کالایی را در جایی دیده اند ولی به هر علتی نتوانسته اند آن را خریداری نمایند بتوانند با مراجعه و جستجو در بازار اینترنتی گیلار آن را تهیه نمایند. این امکان در بازار اینترنتی گیلار فراهم است که چنانچه کالایی در سایت موجود نبود شما بتوانید درخواست سفارش آن را به گیلار بدهید تا یا برایتان تهیه کند و یا در صورت موجود شدن شما را با خبر سازد.

بازار ببین، گیلار بخر:

سیاستِ بازار ببین و گیلار بخر در واقع مهم ترین رکن این فروشگاه است و مسلماً کار بسیار بزرگ و به زعم عده ای ناشدنی ست. اینکه هر چه در بازار دیده می شود را بشود در گیلار خرید کار بزرگی است، لذا در همین راستا گیلار از سال 1395 به طور جدی تصمیم به همکاری با تولیدکنندگان، واردکنندگان، کارخانجات، شرکتها، عاملان پخش و نمایندگی ها در زمینه تأمین سفارشات مشتریان خود کرده و گام بزرگی در زمینه تهیه سریع تر و ارزان تر محصولات موجود در سایت نمود.

گیلار و هزاران فروشنده ی ارزان فروش دیگر!

در بازار اینترنتی گیلار همه ی کسانی که کالایی برای فروش به دیگران دارند می توانند عضو شده و طی همکاری با گیلار کالای خود را در اختیار دیگران قرار دهند، اینها در واقع تأمین کنندگان کالاهای گیلار هستند که با حضور خود موجب تنوع محصولات این سایت شده اند. محصولاتی که بدون واسطه و یا با کمترین واسطه به دست مشتری می رسد و همین باعث می شود علاوه بر اینکه تورم کاهش یابد از اتلاف انرژی و وقت زیادی نیز جلوگیری به عمل آید.

 

__________________________________________________________________________________

 

درباره آموزشگاه ساینس

آموزشگاه ساینس

 

امروزه با توجه به شتاب و پیشرفت علم و فناوری و ورود جهان به عرصه جدیدی از ارتباطات، دانستن یک یا چند زبان بین المللی نه تنها دیگر یک ابزار تجملی نبوده، بلکه به یک نیاز اساسی برای تمامی جوامع بشری نیز بدل گشته است. اگر مختصر تعمقی در اهمیت و ضرورتهای اساسی مورد نیاز برای زندگی بشر امروزی داشته باشیم درمیابیم که مهارت های ارتباط کلامی از جمله ی اساسی ترین مهارت ها برای زندگی در قرن بیست و یکم به شمار می آید و در این میان زبان به عنوان یکی از عمده ترین ابزارهای تعاملات اجتماعی در بهره گیری از منابع و مآخذ علمی و فناوریهای پیشرفته و نیز تعالی علمی و فرهنگی نقش مهمی را ایفا می نماید. از این رو اغلب افراد با توجه به شغل و رشته تحصیلی خود علاقمند یادگیری زبان در حوزه شغلی و تحصیلی خود به منظور ارتقای جایگاه شغلی و اجتماعی می باشند تا بتوانند به سهولت در تعاملات کاری و اجتماعی به نیازهای خود جامه عمل بپوشانند و بی شک ورود به عرصه یادگیری زبانهای خارجی مسیر هموارتری را در پیش روی ما قرار خواهد داد و آینده روشن تری را برای ما رقم خواهد زد.

آموزشگاه ساینس در یک نگاه

موسسه آموزش زبان های خارجی ساینس فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ با اخذ مجوز از وزارت آموزش و پرورش که بالاترین ارگان آموزشی کشور می باشد آغاز نموده است و در حال حاضر به پشتوانه سالها تجربه در حوزه آموزش زبان های خارجی با استفاده از نوین ترین متدهای آموزشی منطبق با استانداردهای بین المللی روز دنیا و با بهره گیری از دانش اساتید کارآزموده و تحصیلکرده که حاصل سالها تجربه است، اقدام به برگزاری دوره های عمومی و تخصصی آموزش زبان انگلیسی، دوره آیلتس IELTS، آموزش زبان آلمانی، آموزش زبان فرانسه و آموزش زبان ترکی استانبولی با تاکید بر سیاست نتیجه گرایی ویژه علاقمندان یادگیری نموده است و هم اکنون با بیش از صدها متقاضی در سال و همکاری با دهها مدرسه، و موسسات آموزشی از پیشگامان عرصه آموزش در شهر رشت  می باشد.

چرا آموزشگاه ساینس ؟

باعث افتخار خواهد بود که موسسه زبان ساینس را برای رسیدن به اهداف بلند مدت آموزشی خود انتخاب می نمایید. در زیر نظر شما را به برخی از ویژگی های برتر موسسه جلب می نماییم.

دسترسی آسان از تمامی نقاط شهر.
فضای دوستانه با پرسنل مجرب و دلسوز.
کلاسهایی با امکانات پیشرفته صوتی و تصویری.
گستره وسیعی از دوره های باکیفیت آموزشی.
برنامه های خاص مطابق با نیازهای شما.
توصیه ۹۸ درصد از زبان آموزان موسسه.
مبتکر طرح پشتیبان آموزشی و کلاسهای رفع اشکال رایگان.
پرسنل صمیمی

پرسنل ما در بخش های مختلف اداری و آموزشی خود را متعهد به پاسخگویی سوالات شما در اسرع وقت و ایجاد فضایی پر انرژی توام با احترام می دانند تا ساعاتی را که در موسسه سپری می نمایید پربار و خاطره انگیز باشد.

کیفیت تدریس اساتید ساینس

مدرسین ساینس همگی جوان، پرانرژی و باتجربه ی بالای آموزشی می باشند. همه ی مدرسین ما سخت تلاش کرده اند تا مدارک حرفه ای خود را در قالب آزمون های ارزیابی دانش تدریس کمبریج (TKT) و یا آزمون حرفه ای CELTA (که جزو یکی از بالاترین مدارک تربیت مدرس محسوب می گردد) ارتقاء دهند. مدرسین ما به خوبی دانش خود را با روش های نوین تدریس در دنیا به روز کرده اند و آمادگی برگزاری کلاسهای پربار و پرانرژی برای شما هستند. تمامی مدرسین ما با داشتن تجربه بیش از ۵ سال، توسط دفتر آموزش نظارت و هدایت می شوند و همچنین کلیه مدرسین و زبان آموزان با حفظ استانداردهای آموزشی مورد حمایت کامل تیم آموزشی این دفتر می باشند.

سیستم آموزش ساینس

سیستم آموزشی ساینس به صورت ترکیبی می باشد بطوری که منتخبی از شیوه های مطلوب و رایج بین المللی در روش تدریس ترکیب شده و هر کدام در زمان مناسب خود در کلاس استفاده می گردد، به نحوی که از روش های کسل کننده و قدیمی که بیشتر بر روی دستور زبان و گرامر تمرکز دارد اجتناب گردیده است. دوره های عمومی و تخصصی آموزشگاه زبان ساینس انعطاف پذیر بوده و شما می توانید دوره و یا حتی مهارت زبانی مورد علاقه و مورد نیاز سازمان خود را انتخاب نمایید.

تمایز خدمات و ویژگی های ساینس

  • انجام تعیین سطح دقیق و استاندار توسط کارشناسان آموزشی منطبق با الگوی بین المللی CEFR.

  • بهره گیری از اساتید باتجربه و تحصیلکرده دارای مدرک TTC, TESOL و CELTA.

  • استفاده از جدیدترین و بروزترین کتابها، منابع و نرم افزارهای کمک آموزشی روز دنیا.

  • برگزاری کلاسهای رفع اشکال رایگان جهت بررسی روند پیشرفت زبان آموزان.

  • برگزاری آزمونه ای مرحله ای در هر سطح با هدف سنجش پیشرفت.

  • ارائه کارنامه اینترنتی با نمودار مقایسه ای نمرات ترم های گذشته جهت بررسی روند پیشرفت.

  • اعطای مدرک معتبر مورد تایید آموزش و پرورش پس از اتمام مقطع و قبولی در آزمون.

  • امکان استخدام فارغ التحصیلان مقطع پیشرفته جهت تدریس در موسسه زبان ساینس.

 

                  ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اپلیکیشن حضور و غیاب

اپلیکیشن تی رافا امکان ثبت حضور و غیاب و حتی مرخصی را از طریق تلفن همراه شخصی افراد در هر محیط کاری مهیا کرده است. اپلیکیشن حضور و غیاب تی رافا با تشخیص حضور کاربران در شعاع مشخص شده توسط مدیر مجموعه، می تواند با استفاده از GPS و موقعیت مکانی در هر نقطه، حضور کاربران را به ثبت برساند تا از صرف هزینه های گزاف سخت افزاری و نرم افزاری صرفه جویی شود.

امکانات تی رافا

 

تی رافا چه دغدغه ای از مدیران را بر طرف می کند؟

 

  •  ثبت حضور و غیاب پرسنل با گوشی همراه و بدون حضور فیزیکی

 

 

  •  مشاهده گزارشات و آمار از طریق داده های موجود در نرم افزار

 

 

 

 

  •  ثبت مرخصی از طرف ادمین و اطلاع رسانی به مدیر

 

 

  •  امکان ثبت و مشخص کردن سِمَت هر کاربر

 

 

__________________________________________________________________________________

 

نیوشانوش

 

اگر مایلید درباره فروشگاه اینترنتی نیوشانوش بدانید با ما همراه باشید. ما در اینجا می‌خواهیم درباره نحوه تشکیل تیم نیوشانوش به شما کاربران عزیز توضیح دهیم. اینکه نیوشانوش چه کار می‌کند چه خدماتی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همچنین درباره اهداف نیوشانوش با شما صحبت خواهیم کرد. نحوه درج محصولات نیوشا در سایت و هرآنچه که می‌خواید درباره تیم نیوشانوش بدانید در اینجا گفته شده می‌شود.

نیوشانوش چگونه بوجود آمد؟

آشنایی مدیریت سایت نیوشانوش با شرکت پارس نیوشانیک ( معروف به نیوشا ) از یک روز زمستانی سرد و بارانی از هتلی در بندر انزلی آغاز شد. کمتر کسی در ایران است که درباره شرکتهای هرمی و بازاریابی شبکه ای ( نتورک مارکتینگ ) چیزی نشنیده باشد و حداقل گذرش یک بار به پست نتورکرها نخورده باشد. خُب ما هم از این قاعده مستثنی نبودیم؛ آخرین باری که اصطلاحاً مورد پرزنت واقع شدیم همان اولین باری بود که با یکی از نمایندگان فروش نیوشا آشنا شدیم. جلسه‌ی گرم و دوستانه‌ای بود با رنگ و بویی از صداقت، خانمی که در حال توضیح دادن بود بسیار با انرژی و انگیزه صحبت می‌کرد و در مقابلِ من که اگرچه تجربه‌های زیادی در حوزه نتورک مارکتینگ و بازاریابی شبکه ای نداشتم ولی گذرم زیاد به این افراد خورده بود و انبوهی از سؤالات را در ذهن داشتم، با حوصله جواب می‌داد. از این خوشم آمد که در مورد مواردی که اطلاع نداشت جواب بیهوده نمی‌داد و اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد. ضمن اینکه فهمیدم بر خلاف بسیاری از شرکتهایی که در ایران فعالیت شبکه‌ای می‌کنند شرکت نیوشانیک واقعاً خودش تولید کننده محصولاتش است. ضمن اینکه تمرکز شرکت نیوشا نیک بیشتر بر فروش انواع چای و دمنوش است نه صرفاً زیر مجموعه‌گیری و شبکه‌سازی. نهایتاً متقاعد شدم علی‌رغم اینکه مشغله زیادی داشتم و خیلی سرم شلوغ بود، وارد کار فروش محصولات نیوشا شوم. مدت کوتاهی پس از آن جلسه، نام نیوشانوش را انتخاب کردم و تصمیم گرفتم با توجه به تجربه بیش از ۱۲ سال حضورم در دنیای آنلاین و کسب و کار اینترنتی، یک سایت اختصاصی و منحصر به فرد برای فروش محصولات نیوشا راه‌اندازی کنم و بالأخره  اینگونه بود که فروشگاه نیوشا نوش شکل گرفت.

 

نیوشانوش چه کار می‌کند؟

محوریت کار سایت نیوشانوش بر سه اصل قرار دارد:

۱- معرفی محصولات نیوشا

در همین راستا ما در نیوشانوش با اولویت قرار دادن معرفی درست محصولات نیوشا، توضیحات کامل هر محصول را آماده کرده و در سایت قرار دادیم ، سپس پکیج‌های مختلفی را که با چیدمان دمنوش‌های مختلف در کنار هم به دست می‌آید معرفی کرده و در مورد خواص، فواید و عوارض هر کدام از پک‌ها توضیحات کامل و جامعی ارائه دادیم.

۲- مشاوره خرید محصولات نیوشا

برای خرید محصولات نیوشا و مخصوصاً انواع پک نیوشا باید اول درباره وضعیت جسمانی خود اطلاع داده باشید تا بتوانید بهترین دمنوش را انتخاب کنید همچنین تا در مورد هر دمنوش اطلاعات کافی نداشته باشید نمی‌توانید چای و یا دمنوش مناسب خود را انتخاب کنید. در واقع داشتن اطلاعات در مورد وضعیت جسمانی هر شخص از یک سو و دانستن اینکه هر دمنوش چه مزایا و معایبی دارد از سوی دیگر، لازم و ملزوم همدیگر برای خرید محصولات نیوشا هستند، چه این محصولات به صورت تکی مانند دمنوش و یا چای باشند و یا به صورت پکیج دمنوش نیوشا. از دیگر کارهایی که توسط نیوشا نوش صورت گرفته راه اندازی گروه مشاوره نیوشا نوشان در تلگرام است که کاربران در هر ساعت شبانه روز می‌توانند سؤالات و پرسش‌های خود در مورد نحوه مصرف دمنوش نیوشا، عوارض مصرف دمنوش نیوشا، نحوه خرید دمنوش نیوشا و … مطرح کنند.

بزرگترین کاری که نیوشا نوش انجام داده راه‌اندازی تالار گفتگوی نیوشا به عنوان تنها تالار گفت وگو و انجمن پرسش و پاسخ درباره محصولات نیوشاست که فارغ از اینکه هر کسی از کجا و یا از چه کسی محصولات نیوشا را خریداری کرده است می‌تواند وارد تالار گفتگو شده و پرسش خود را مطرح کند و یا از پرسش هایی که دیگران مطرح کرده‌اند اطلاع کسب کند و نیز امکان شرکت در بحث و تبادل نظر را نیز دارد.

۳- بازاریابی و فروش محصولات نیوشا

همانطور که در بالا گفته شد محصولات شرکت نیوشانیک که یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای ست در سراسر کشور توزیع می‌شود و با توجه به قانون شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای فروش محصولات شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای باید فقط توسط نمایندگان فروش این شرکت‌ها انجام پذیرفته و حق فروش این محصولات به غیر از طریق زنجیره فروشندگان رسمی ممنوع می باشد. بنابراین وب سایت نیوشا نوش با توجه به دانش چندین ساله فروش اینترنتی و بازاریابی آنلاین و همچنین تجربه همکاری با بزرگترین نتورکرهای ایران علاوه بر بازاریابی و فروش محصولات نیوشا، نسبت به تیم سازی و آموزش بازاریابی شبکه‌ای پرداخته تا علاوه بر ارتقای رتبه فروش خود در زمینه فروش شبکه‌ایِ محصولات نیوشا بتواند تیم قدرتمندی از فروشندگان شبکه‌ای و نتورکرهای قوی تشکیل دهد.

 

چرا برای مشاوره خرید، بازاریابی و فروش دمنوش نیوشا به نیوشانوش مراجعه کنید

برای نیوشانوش فرقی نمی کند شما از کجا، چه کسی، چرا، چطور، چقدر دمنوش نیوشا و یا سایر محصولات نیوشا را خریداری کرده اید. در نیوشانوش همه کسانی که نیوشا مصرف می‌کنند مخاطب ما هستند. ما به شدت اعتقاد داریم شرکت نیوشا محصولات منحصر به فردی تولید می‌کند که ما مشاوران فروش نیوشا و نمایندگان نیوشا در سراسر کشور باید به بهترین شکل نسبت به معرفی، توزیع و ارسال محصولات نیوشا اقدام کنیم.

 

نیوشانوش چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

راهنمایی درباره نحوه مصرف انواع دمنوش نیوشا

مشاوره خرید هر نوع پک دمنوش نیوشا مانند پک لاغری نیوشا، پک چاقی ، پک درمان دیابت و …

آموزش بازاریابی شبکه ای محصولات نیوشا

 

اهداف نیوشانوش

هدف ما در نیوشانوش، ارائه راه حل‌های افزایش سلامتی همه افراد ایران در حوزه های مختلف اعم از لاغری ، چاقی و درمانی است. با همین هدف راهکارهای مختلفی را در پیش گرفته ایم:

۱. با استفاده از وب سایت جامع و کامل اینترنتی سعی کرده ایم در خصوص محصولات نیوشا با شفافیت کامل صحبت کرده و بهترین و درست ترین مطالب را در مورد دمنوش نیوشا در سایت نیوشانوش قرار دهیم.

۲. سایت طراحی شده دقیقا طبق خواسته های بازدید کنندگان ایجاد شده و به نیازهای آنها پاسخ می‌دهد.

۳. پکیج های درج شده به روز رسانی شده و با توجه به نیاز مصرف کننده، در سایت درج شده و یا در اختیارش قرار می‌گیرد.

۴. با ارائه مشاوره درست در جهت کاهش هر چه بیشتر هزینه‌های مشتریان برای نیل به هدف خود اقدام می‌کنیم.

اهداف ما در نیوشانوش عبارتند است از مشاوره خرید و استفاده دمنوش نیوشا به طور کاملاً حرفه‌ای به صورت زیر:

الف) مشاوره رایگان
ب) پیشنهاد پکیج مناسب
پ) رضایت مشتریان و مصرف کنندگان
ت) انطباق محصول معرفی شده با خواسته ها و نیازهای مشتری
ث) همراهی با مشتری طی دوره مصرف

 

اگر بخواهیم هدف نیوشانوش را در یک جمله خلاصه کنیم، آن جمله به صورت زیر خواهد بود

“هدف نیوشا نوش کسب موفقیت در رسیدن به نتیجه مورد انتظار شما است”

 

درباره محصولات نیوشانوش

در فروشگاه اینترنتی نیوشانوش همه محصولات شرکت نیوشا به طور کامل درج شده اند.

روال درج مشخصات محصولات نیوشا در نیوشانوش این‌گونه است

  • عکس دمنوش نیوشا

  • توضیح کوتاه درباره دمنوش نیوشا

  • مشخصات کامل محصول

  • فواید محصول

  • پک هایی که دمنوش مورد نظر در آن به کار گرفته شده است.

پس از درج مشخصات هر کدام از دمنوش های نیوشا به شرح فوق، معرفی پک هایی که با استفاده از دمنوش ها تهیه می‌شود انجام گرفته است. پکیج های نیوشا که به طور اختصار به آن پک نیوشا نیز گفته می شود در واقع ترکیبی از انواع مختلفی از دمنوش ها برای رسیدن به نتیجه مورد نظر مصرف کننده است. مثلاً یکی از محبوب ترین پک های نیوشا پک لاغری نیوشا ست که با توجه به خواص هر کدام از پک ها و نیز ذائقه، طبع، مشخصات فردی و … تهیه می شود. در چیدمان پک های نیوشا که به طور بسیار دقیق و کارشناسانه در سایت نیوشانوش از آن بهره گرفته شده است با استفاده از علم طب سنتی و طب گیاهی، پکیج هایی تهیه شده که مصرف کنندگان برای رسیدن به اهداف مختلفی که انتظار دارند، نتیجه مطلوب دریافت کنند.

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

WorldoffDrinks

دنیای نوشیدنی ها  با یک جرقه کوچک شروع شد. دنیای نوشیدنی ها اول ایده ای برای یک زیرمجموعه کوچک از یک سایت بزرگتر بود که قرار بود بار تبلیغات را به دوش بکشد، اما با بررسی هایی که بر روی ایده worldoffdrinks  انجام شد، به این نتیجه رسیدیم که خود دنیای نوشیدنی ها دنیای بی انتها از ایده ها و اطلاعات و امکانات را با خود به همراه دارد. پلن ها و برنامه ریزی ها و تحقیقاتی که بر روی ایده وبسایت worldoffdrinks  انجام شد، ما را واداشت تا با تیمی حرفه‌ای و مشتاق این کار را شروع کنیم.

تیم worldoffdrinks  یا دنیای نوشیدنی ها تصمیم گرفته تا worldoffdrinks.com مرجعی باشد از دنیای نوشیدنی ها. دنیای نوشیدنی ها می‌خواهد به همه فارسی زبانان بیاموزد تا لذت نوشیدن یک جرعه نوشیدنی در هر حالتی می‌تواند حال شما را دگرگون کند. دنیای نوشیدنی ها به شما هر آنچه که از دنیای نوشیدنی ها را نیاز دارید ارائه خواهد کرد و می‌خواهد تلاش کند تا بتوان به worldoffdrinks به عنوان یک مرجع در دنیای نوشیدنی ها اعتماد کرد.

دنیای نوشیدنی ها چه کار میکند؟

محور اصلی فعالیت های دنیای نوشیدنی ها به طور خلاصه در حال حاضر به شرح زیر است:

  • معرفی و آموزش تهیه انواع نوشیدنی های خانگی و حرفه‌ای

  • معرفی، نقد و بررسی شرکت های مرتبط با بازار نوشیدنی های صنعتی بازار بر اساس استانداردهای سلامت و سایر موارد

چرا دنیای نوشیدنی ها ؟

ما در worldoffdrinks  هر گوشه از دنیای نوشیدنی ها را منصفانه و بیطرفانه بررسی خواهیم کرد تا شما به عنوان مخاطب و شریان اصلی حیات ما بدانید که استانداردهای سلامتی شما چیست و چه چیزی شما را به آن می‌رساند. دنیای نوشیدنی ها سعی دارد تا ایرادات دنیای نوشیدنی ها را بیابد و آن را به طور منصفانه اطلاع رسانی کند. ما در دنیای نوشیدنی ها تلاش خواهیم کرد تا با تکیه بر تجربه مخاطبان، بررسی های کارشناسی و اعتماد مخاطبان به ما کاستی های دنیای نوشیدنی را ‌بیابیم و در صدد رفع آن ها بربیاییم. از سوی دیگر تلاش خواهیم کرد تا هرآنچه در مورد تهیه و ساخت نوشیدنی ها وجود دارد را با استفاده از منابع معتبر قابل استناد در اختیار شما قرار دهیم. تیم دنیای نوشیدنی ها همواره در تلاش خواهد بود تا با بهره گیری از به روز ترین اطلاعات موجود در دنیا، شما را در جریان بهترین های دنیای نوشیدنی قرار دهد.

تیم worldoffdrinks همواره از پیشنهادات و انتقادات شما در طی این مسیر طولانی استقبال خواهد کرد. برای ارائه پیشنهادات، فقط کافیست با تیم worldoffdrinks  ارتباط برقرار کنید. شما می‌توانید با استفاده از روش های موجود در برگه تماس با worldoffdrinks  با ما در ارتباط باشید.

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

dobal

معرفی و خط مشی های فروشگاه اینترنتی دوبال

در فروشگاه اینترنتی دوبال انواع کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی و لوازم مجاز فروش اینترنتی عرضه می گردد. دوبال با در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار عرضه اینترنتی کالا در ایران و با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، همواره، همراه مشتریان در طی فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی طرفانه در میان آنهاست.

دوبال طی ده سال گذشته تو

انسته است با خدمات رسانی خوب به مشتریان محترم، جایگاه ویژه‌ای را کسب نماید. کاربران و مشتریان دوبال می‏‏‌توانند با دریافت اطلاعات کامل، کالای مورد نظر خود را با اطمینان انتخاب کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتریان دوبال است.

دفتر و انبارهای اصلی فروشگاه دوبال در شهر رشت است. این فروشگاه همواره در تلاش است تا کالای درخواستی را در کمترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال کند.

دوبال با واردات مستقیم محصولات خود از سراسر دنیا توانسته است بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت را برای مشتریان خویش به ارمغان آورد. که در این راستا گارانتی تعویض اختصاصی، همواره تضمین کننده کیفیت محصولات آن بوده است.

یکی از اولویت‌های دوبال، تولید

و

ارائه محتوای فنی برای تسهیل در فرایند انتخاب کالا است. برای دوبال بسیار مهم است که کاربران کالای تخصصی خود را به درستی و با دقت بالا انتخاب نمایند.

فروشگاه اینترنتی دوبال از هرگونه تلاشی برای بالاتر بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمی‏‌کند و همواره در تلاش است تا در طی فرآیند خرید بیشترین ارزش را برای مشتریان خود خلق کند.

جدیدترین پروژه در حال اجرا وبسایت ورناپ می باشد

برای خرید، هماهنگی و یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه‌ تماس با ما مراجعه کنید.