حضور استارتاپ گیلانی با معرفی اپلیکیشن تی رافا در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار

نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار هر ساله همزمان با هفته پژوهش بر پا می شود و امسال نیز در تاریخ ۳ تا ۶ دی ۱۳۹۷ در محل نمایشگاه های بین المللی استان تهران برگزار شد. استارتاپ های زیادی در این نمایشگاه شرکت کرده بودند. در این پوشش خبری می خواهیم به معرفی یک استارتاپ گیلانی که با معرفی اپلیکیشن تی رافا توجه بازدید کنندگان زیادی را به خود جلب کرد بپردازیم.

برگزاری این نمایشگاه همزمان با ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران بود و شعار این نمایشگاه پژوهش هدفمند، فناوری ارزش آفرین در خدمت تولید ملی بود. رویداد سه روزه ارائه طرح های برگزیده به سرمایه گذاران جهت جلب نظر و جذب سرمایه نیز، از امکانات دیگر این نمایشگاه بود.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور افراد زیر برگزار شد :

  • منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری
  • امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح
  • سورنا ستاری معاون علمی رییس جمهور
حضور استارتاپ گیلانی با معرفی اپلیکیشن تی رافا در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار.
بازتاب نو – افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار

هدف اصلی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار:

  • عرضه فناوری (سالن۵ و ۶)
  • تقاضای فناوری (سالن۶و۷)
  • توسعه اکوسیستم نوآوری

حضور استارتاپ گیلانی با معرفی اپلیکیشن تی رافا در نمایشگاه :

در راستای حمایت از توسعه اکوسیستم استارتاپی گیلان و با حمایت پارک علم و فناوری گیلان، استارتاپ گیلانی با معرفی اپلیکیشن تی رافا در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ایران حضور یافت و چگونگی ارائه محصول و خدمات خود را برای بازدید کنندگان توضیح داد که به شرح زیر است :

سیستم مدیریت حضور و غیاب تی رافا اولین پلیکیشن حضور و غیاب مبتنی بر موقعیت مکانی در ایران است. اپلیکیشن تی رافا برای موبایل هایی که دارای سیستم عامل Android و Ios هستند طراحی شده است و همچنین تحت وب و به صورت آنلاین نیز می توان از آن استفاده کرد. مراحل کار با نرم افزار به این صورت است که مدیر سیستم با نصب نسخه مربوطه در تلفن همراه خود حضور و غیاب کاربران را مدیریت می کند. مدیر برای اولین بار اطلاعات کاربران و همچنین حداکثر شعاع حضور کاربران در محدوده خاص را مشخص و ثبت می کند و هنگامیکه کاربران در آن محدوده وارد شدند با روشن کردن GPS تلفن همراه خود می توانند اعلام حضور کنند.

از مزایای اپلیکیشن تی رافا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عدم استفاده از سخت افزار اضافی
  • امکان ثبت حضور افراد با استفاده از تلفن همراه شخصی خود
  • نصب و راه اندازی آسان
  • مدیریت و گزارش گیری قدرتمند

سیستم مدیریت حضور و غیاب تی رافا در مکان هایی مانند شرکتهای پخش، باربری ها، شرکت های راه سازی، دانشگاه ها، مدارس و مراکز آموزشی و… قابل استفاده است.

اعلام حضور کاربران علاوه بر GPS ، از طریق اثر اگشت، RFID Card، تشخیص چهره، کد ملی و به صورت دستی از طریق مدیر سیستم نیز امکان پذیر است.

معرفی اپلیکیشن تی رافا - نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار.

 

بازتاب نو – معرفی اپلیکیشن تی رافا در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار.